Fina liv.

Efter att ha cykelmeckat en halvtimme och inte lämnat in en hyrfilm för två dagar sedan kändes dagen ganska risig. Väl ute på turen med min skramliga cykel, genomskinligt snor rinnande och knallröda öron försökte en liten man muntra upp mig. Mannen såg ut som en 10årig pojke, och var antagligen just en sån(eller en konstig dvärg). "Hej snygging" hojtade han till mig(tror jag). "Hej lillen" svarade jag, ville komma på något fyndigare att ropa tillbaka men komplimangen var mycket överraskande.

Positivt idag: Slapp släpa ut köktsstolen från toaletten. Fredrik tar gärna med sig en stol in på toaletten som bord till datorn när han bajs-surfar, men då han lämnat landet får stolarna stå på sin plats.

Dagens samtal: Fredrik har ringt några gånger efter att mirakulöst fått i sig ett par flaskor rosé (han påstår att han har blivit lurad?!?). Efter att ha förklarat sin kärlek till mig på ett ganska tjatigt(men uppskattat) sätt varnade han mig för kaniner och påminde om att jag inte skulle kissa ner mig. klockan var 18.00.

Dagens överraskning: Satt på min vanliga spinningcykel i friskis&svettis svett-lokaler. Passet ska precis börja när ett par gigantiska lår kliver klampar in. Två enorma lår, ett pytteliten överkropp och de minsta tänkbara cykelbyxorna. inte alls proportionerligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0